zondag 27 januari 2013

Provincieraadslid : Eedaflegging

Op 3 december legde ik de eed af in de mooie provincieraadszaal van het provinciehuis in Gent. Met dat ene zinnetje: "ik beloof de verplichtingen van mijn mandaat trouw na te komen", mocht ik mij eindelijk ten dienste stellen van de bevolking van Oost-Vlaanderen en ga ik mijn uiterste best doen om van Oost-Vlaanderen een efficiƫntere, slankere en mooiere provincie te maken.

De eerste raden zijn achter de rug, de mandaten zijn verdeeld ondertussen en nu ga ik mij ten volle inzetten om mij toch enkele dossiers eigen te maken.

Verder ben ik van plan om samen met onze grote fractie nauwkeurig en constructief kritisch toe te kijken wat er met het geld van de bevolking zal gebeuren en te onderzoeken waar de provincie nog kan afslanken.
Graag wil ik alle kiezers nog eens bedanken om mij zo een schitterend resultaat te bezorgen!
We gaan voor de kracht van verandering in Oost-Vlaanderen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten